2 Ocak 2006 Pazartesi

dersiMiz aNatoMi.. :))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

allah seni iyi etsin kubiş.çok güldüm allah ta seni güldürsün emi...tarak kemiği leğen kemiği falan çok komik ya.annene selamlar.a.e.o.

Adsız dedi ki...

ehuehuehuhe harikaaa yaaa:)))

Adsız dedi ki...

Kıs ALLAH iyiligini versin emi
walla bayıldım
kalın saglıcakla teyzenda

Serra dedi ki...

bayiLdim kuseN yaa.. Suppppppperrrrr. Eheuhe :) ozeLLikLe Legen kemigi. ;p yikiLiooooooo!
SefkiLer,

~Serra

Adsız dedi ki...

farklı ama sebii sübyanca...

2 Ocak 2006 Pazartesi

dersiMiz aNatoMi.. :))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

allah seni iyi etsin kubiş.çok güldüm allah ta seni güldürsün emi...tarak kemiği leğen kemiği falan çok komik ya.annene selamlar.a.e.o.

Adsız dedi ki...

ehuehuehuhe harikaaa yaaa:)))

Adsız dedi ki...

Kıs ALLAH iyiligini versin emi
walla bayıldım
kalın saglıcakla teyzenda

Serra dedi ki...

bayiLdim kuseN yaa.. Suppppppperrrrr. Eheuhe :) ozeLLikLe Legen kemigi. ;p yikiLiooooooo!
SefkiLer,

~Serra

Adsız dedi ki...

farklı ama sebii sübyanca...