31 Mayıs 2006 Çarşamba

post yazmayı özlemişimm... sizi de özlemişim..

yazmayalı çok olmuş.. sizleri de pek bi özledim yahuu :) ama inanın çok işim vardı.. okulun son haftası ve 2 tane ödev teslim ettim.. 2. teslimim baya bi olaylı olsa da hamdolsun yetiştirdim ve dosyamı teslim edebildim.. hımm şimdi şölle kısa bi özet geçiim.. merak etmeyin her günümü yazıp sizi sıkmicam.. zaten farklı bişi yapmadım pek genel de ödevlerle uğraştım hep.. başlayalım bakalım..
17 mayıs çarşamba günü serkan abimle direksiyon dersine çıktık.. bu sefer bi farklılık yapıp evin önünden ben çıkarttım arabayı.. e-5'e çıkıp maltepeye kadar gittik.. ordan minibüs yoluna indik ve eve doğru geldik.. tabi bu arada hep bendim direksiyon başındaki şahıs.. evin önüne kadar da getirdim ama park edemedim.. aslında park ederdim ama çok trafik vardı ondan yani yoksaa pehh :pp akşam betüllere gittim.. balkonda oturup konuştuk, bi yandan da okey oynadık..
18 mayıs cuma günü yine direksiyon dersine çıktık.. bu sefer hedefimiz farklıydı..bostancıdan e-5' e kıvrıldık ve kadıköye gittik.. bu arada annem de bizimleydi onu da cuma pazarına bırakıcaktım.. düşünün altıyol zaten kalabalık bi de pazar vardı tıkış tıkış gittik.. tırsmadım desem yalan olur ama hamdolsun kazasız belasız halledip annemi de bırakıp sahilden eve döndük.. bu arada annem panik insanı olduu için heyecan yapmış snrm ki arkada oturmuş bi eliyle ön koltuğa yapışmış, diğer eliyle pencerenin üstündeki tutacağa yapışmıştı heheh..
21 mayıs pazar günü betülü alıp arabayla çıkmaya karar verdim.. saolsun o da kırmadı benii.. sadece ara sokaklarda gezme niyetiyle çıktık.. ara sokaklarda gezidikten sonra heralde bana bi cesaret gelmiş olucakki sahile inelim dedik.. indik güzel idealtepe gimaya kadar gittik,ordan dönüp tekrar eve geldik.. yalnız Allah yardım etti pazar günü olmasına rağmen geldiğimizde evin önünde kocamannn bi park yeri vardı, öyleki hiç manevra dahi yapmadım :) ballıymışım hakkaten :)
hep de direksiyona çıktığım günleri anlattım dimi.. ya aman başka bişi olmadı.. evde kaldığım zamanlar hep ödev başındaydım, arada bir okula gidip hocamla görüştüm, bu arada son görüşmemiz de yine ekti bizi, kötü olu bizim için ama olsun..
bu arada 30 mayıs doğum günümdü.. beni hatırlayan herkese çok teşekkür ediyorum.. gelen mesajların bazılarına hemen cevap veremedim zira dün hayatımın en korkunç 30 mayısıydı.. hemen onu da bi anlatayım.. uygulama projesi için ödevimi evden çıkarken cdye kopyaladım.. yanıma da almadım laptopumu ki boşuna bana yük olmadın.. ozalite gidip cdden çıktı alıcaktım projemi.. daha okula gitmeden beşiktaştan kırtasiyeden dosyalar aldım güsel güsel, bölle hevesli hevesli dosyamı teslim edicem ya illa bi aksilik olcak.. neyse okula geldim son bi kez projeme bakim bi kontrol edim bi eksik var mı diye bakıcam taktık cdyi lütfiyenin laptopuna, ama cd açılmıo.. içinde dosyalar gözüküo ama tıklayınca açmıo.. başımdan aşağıya kaynar sular döküldü.. saat 2:30 du ve teslim 5' kadardı.. hemen gittim hocamla konuştum.. anlattım herşeyi.. evimin karşıda olduuğu yetişemessem ne yapabileceğimi sordum.. o da sen yine de bozuk cdyi bize bırak en azından teslim etmiş gibi gözükürsün yarın çıktıları teslim edersin dedi.. saolsun çok ii insandır çok severim ben Erdal Hocamı.. neyse cyi bıraktım hocaya hemen eve doğru yola koyuldum.. o saatte kabataştan bostancıya deniz otobüsü yok ben de bindim otobüse beşiktaştan sahrayıcedide kadar geldim.. ordan da taksiye binip eve gelicem.. bindim taksiye daha 2 dkka olmadan taksi arıza yaptı.. şaka gibi geldi önce bana.. insan inanamıo böyle üst üste olunca.. neyse taksici hemen halledince sorunu hemen devam ettik... eve çıktımi enes evdeydi.. evime gelince tutamadım tabi kendimi , her zamanki gibi ağladım :) ama tutamazdım kendimi daha fazla.. ya bi de çok hevesle hazırlayıp tamamladığım bi projeydi.. neyse eve geldim dosyaları kontrol ettim bi kaç eksik varmış onları düzelttim.. ama nasıl dönücektim okula?? trafik acayip sıkışıktı.. o trafiğe girsem 7'de ancak giderdim okula.. bu arada eve geldiim de saat 4 gibiydi.. ben de başka çare yok saat 5 deki deniz otobüsünü bekledim.. saat 5:30 da kabataştaydım.. hemen ozalite gittim, en azından cdye yazdırıim dedim.. o sırada lütfiye henüz teslimin bitmediini söyleyince bi umut çıktıları da aldım.. okula gittim, saolsun lütfiyenin de yardımlarıyla hemen paftaları katladık.. dosyaya yerleştirippp teslim ettim.. ama inanın dosyayı bıraktığım anda sanki üstümden tonlarca yük kalktı.. inşallah bu dosyamdan da önceki dosyamdan da hayırlısıyla güsel notlarla geçerimm..Amin..
işte bu kadar.. yalnız resimsiz oldu snrm bu post.. hiç bişi çekmemişim ki :) kuru kuru da güsel olmicak biliyorum ama napalım.. bu seferlik böyle olsun.. Allah'a emanet olun..

Serra dedi ki...

kuzi$immmmm ba$ina neler geldi senin boLe! Odev oLayini biLiodum da, takSi ve zirLama oLayLarindan bihaberdim $ahsen! :P Tekrar dogum gunuN kutLu oLsun. Seni cok sevioruzzzzzz... Mucxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx! Bu yaz cok egLeneLim noooLurrrrr. 9 aydir Turkiye`de diiiLimm. Ona gore, taam mi :Pp
byE

~Serra

Kübracığım,

Geçmiş doğum günün kutlu olsun Allah sana çok güzel bir ömür nasip etsin kimsenin kalbini kırmadan ve hiç kırılmadan bir ömür geçirmen dileğiyle...

Yâdındamı doğduğun zamanlar sen ağlar iken gülerdi alem,
Bir öyle ömür sür ki mevtin sana hande olsun aleme matem...

Adsız dedi ki...

Hayatım öncelikle dğum gününü kutlarım tekrardan,gerçektende oyledir aksilkiler birbirini takip eder neyseki ödevini teslim etmişsin ha ben bilmem benide gezdireceksin ona göre :)
yanlız bu sayfasn ın haline bole kıs bide beni gülüyodun heuheueheu
kalsağlıcakla
tayzosunda optu seni

Adsız dedi ki...

kübüş ne böyle hic resm yok olmadı alıştık resimlerine he bide yeni yaşını kutlar mutlu günler dilerimresimli yazılarını beklıyoruz a.e.o.

31 Mayıs 2006 Çarşamba

post yazmayı özlemişimm... sizi de özlemişim..

Serra dedi ki...

byE

~Serra

Kübracığım,

Yâdındamı doğduğun zamanlar sen ağlar iken gülerdi alem,
Bir öyle ömür sür ki mevtin sana hande olsun aleme matem...