4 Haziran 2006 Pazar

bu dönem de bitti.. acaba geriye kaç dönem kaldı :))

herkese iyi günler..
pazartesi ve salı günkü 2 finalimden sonra bu dönemi de bitirmiş olduk.. hayırlı uğurlu olsun.. bundan sonra derslerin açıklanmasını beklices.. dua edin Allah'ın izniyle bütün derslerimden güsel notlarla geçeyim..
cuma günü vizeden sonra kızlarla birlikte taksime çıktık.. şölle bi tatile girmeden istiklalde gezelim dedik.. önce gidip yemek yedik ardından da caddede dolanmaya başladık.. yalnız hava çok sıcaktı.. biraz bunalsak da turumuzu tamamlayıp tünele binip karaköye gittik.. tam tünele giricekken fotoğraf çekmediğimi farkettim ve bi kare yakaladım :p ama güseldi dorusu galatasaray bayrağımız dalgalanıodu..

neyse karaköyde kızlarla ayrıldık ve ben deniz otobüsüme binip bostancıya geldim.. gerisi zaten bilindii gibi eve geldim fln filan...

cumartesi günü enesi de alıp arabayla babanneme gitmeye karar verdik.. hem araba sürmüş olucaktım hem de babannemi görmüş olucaktık.. bismillah diip çıktık yola.. sapa sağlam da vardık babanneme.. yalnız acemilikten olsa gerek arabayı kitlemeden eve girmişis.. soradan aklıma gelince gidip bi koşu kilitledim arabayı.. babannemde 1-2 saat oturduktan sonra annem çağırdı bizi zira ümraniyeye gidicektik arabaya binip evimize geldik.. hee bu arada annemin aşağıya inmesini beklerken arabayı da çok süper parkettim.. arabadan çıkınca yukardan pişt piştt sesleri duydum bi baktım bizim merve ve betül balkondalar.. bi de alkışlamasınlar mı beni heheheh..

annem de gelince efoş teysemi de alıp ümraniyeye gittik.. sema teysem de ordaydı... farklı bişi olmadı .. ben hatice teysemle çarşıya gittim.. bi kaç bişi alıp eve geldik.. sonra yemek yedik.. akşama doğru da eve geldik.. böyle işte.. bugün de pazar.. bakalım belki bi yerelere gideris veya evde kös kös oturabiliris :)

hadi öptüm sizi byby

Adsız dedi ki...

guzelim bitmis sinavlarin gozun aydin insallah iyi iyi notlar da alirsin mucxxxx:) darisi basima artik hehehe...eveeet ahali... gelmemize 1 haftadan cok az bir zaman kaldi...heyecanliyiz:) ehehe sizleri cooook ozledik... nese gun sayioruz artik..araba isinde usta oldun sen masallah yafrim mucxxxxxxxx hadi gorusurus:)

Serra dedi ki...

Kubi$immmmmmm, hayirli olsun. Umarim dedigin gibi iyi, hatta iyi otesi Super notlar alirsin. ;)
Ablamin da soLedigi gibi az bi zaman kaLdi. Dun outletteydik! Ayaklarima kara sular indi cidden :)))) Cok yorulduk ya, oldum bittim ben. ;P Neyse, son hazirLikLari haLLedioruz artik. Kisa zaman sonra goru$ucez in$. baSh baSh

~Serra

sakrep dedi ki...

Hayatım hayırlısıyla bıtti ya inşaallah iyi notlar alırsın (gerçi alacagına inancım tamda ) inşaallah heda kızlarda gelıyo artık bi kudurursunuzda kal saglıcakla optum
teyzosunda

4 Haziran 2006 Pazar

bu dönem de bitti.. acaba geriye kaç dönem kaldı :))